Po co nam właściwie badanie AudIT?
Dzisiejszy rynek pracownika – zwłaszcza w branży IT – sprawia, że szukanie przewag konkurencyjnych jest koniecznością.
Udział w badaniu mierzącym satysfakcję pracowników daje nie tylko wiedzę na temat ich zaangażowania, ale i poprawia wizerunek firmy w oczach przyszłych pracowników.
DLA KOGO JEST BADANIE AUDIT?
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ WŁAŚNIE BADANIE AUDIT?
- nasz syntetyczny wskaźnik satysfakcji pracowników w 100% bazuje na opiniach pracowników
- działamy na polskim rynku IT, więc nasze narzędzie jest od początku przygotowane na polski rynek i dopasowane do polskiego kontekstu; nie musimy dostosowywać na siłę badania przygotowanego pierwotnie na inne rynki
- w firmach, które się badają, rok do roku rośnie zadowolenie i zaangażowanie pracowników – każda z firm, która ponownie się bada, ma coraz lepszy wynik! – jest to spowodowane budowaniem kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażaniem naszych rekomendacji
Badanie jest skierowane do firm, które:
- mają rozbudowane struktury IT (minimum 30 pracowników)
- są na etapie poszukiwania odpowiednich osób do swoich zespołów IT,
- chcą uzyskać szczegółowe informacje na temat warunków pracy wewnątrz swojej organizacji i porównać się z innymi uczestnikami badania.
Spojrzenie z dwóch perspektyw
Perspektywa pracodawcy
Zastanów się, czy jako pracodawca masz do czynienia z następującymi wyzwaniami:
- Chcę ograniczyć rotację pracowników
- Chcę, by moja marka pracodawcy była pozytywnie postrzegana
- Oczekuję wzrostu produktywności
- Chcę przyciągać najlepszych pracowników
- Chcę wiedzieć, co jest źródłem satysfakcji moich pracowników
- Szukam obszarów wymagających poprawy
Jeśli odpowiedziałeś TAK na więcej niż 2 pytania – badanie AudIT jest właśnie dla Ciebie!
Perspektywa pracownika
Co pracownik myśli o Twojej firmie?
- Troszczy się o pracowników
- Jest uznawana za dobrego pracodawcę
- Szanuje i wspiera work-life balance
- Docenia zaangażowanie pracowników
- Dba o koleżeńskie relacje
- Prowadzi ciekawe projekty
- Ma dobrą pozycję rynkową
- Regularnie bada poziom satysfakcji pracowników